Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Grolsch wzmacnia wizerunek poprzez plakaty w kopertach Emma Pak

Pod hasłem „Idziesz własną drogą?" jest prowadzona niestandardowa kampania reklamowa piwa Grolsch. Akcja obejmuje plakaty w kopertach wydawnictwa Emma Pak - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.

W ramach kampanii reklamowej piwa Grolsch jego plakaty są dostępne w kopertach wydawnictwa Emma Pak zawierających ulotki i broszury na temat najciekawszych wydarzeń kulturalnych, imprez i produktów. Celem akcji pod hasłem „Idziesz własną drogą?" jest wzmocnienie wizerunku marki jako mecenata kultury niezależnej.

Koperty Emma Pak z plakatami Grolsch są dostępne w ponad 60 lokalach na terenie Warszawy. Kreację na potrzeby tej kampanii - zaplanowanej na cały marzec - przygotowała Anna Alfut.



© Portal Spożywczy 2021-05-19 00:44:27