Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Nowa kampania Carlsberga

Marka Carlsberg - sponsor największych międzynarodowych imprez piłkarskich - rozpoczął telewizyjną kampanię pod hasłem „A Ty za kim jesteś?", która zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach kampanii wykorzystano trzy 15 - sekundowe spoty, w których głosy znanych komentatorów sportowych, przypominają o zbliżającym się międzynarodowym święcie piłki nożnej w RPA.

Koncepcja najnowszej kampanii marki została przygotowana w Polsce. Autorem kreacji reklamy jest agencja Saatchi&Saatchi Polska.

Trzy 15-sekundowe spoty emitowane będą na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych i kanałach tematycznych, tj.: TVN, Polsat2, TV4, Polsat Sport, Discovery, stacje pakietu AtMedia.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD.



© Portal Spożywczy 2021-08-02 15:30:08