Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

W majowy weekend w sklepach Tesco będzie moża wygrać milion punktów Clubcard

29 i 30 kwietnia oraz 2 maja sklepy Tesco będą kusić klientów „Milionowym weekendem majowym". Każdy z klientów, który zrobi zakupy za minimum 20 zł i okaże kartę Clubcard, otrzyma szansę wygrania głównej nagrody - miliona punktów Clubcard lub jednej ze stu nagród po dziesięć tysięcy punktów. Każdy zakup w Tesco premiowany będzie podwójnymi punktami Clubcard, zaś sklepy galerii handlowych Tesco przygotowały atrakcyjne rabaty dla uczestników programu.

Wybrane sklepy znane z centrów handlowych Tesco obiecują rabaty w wysokości co najmniej 10%. Do akcji przyłączyły się m.in. sklepy Deichmann, Mix Electronics i salony Yes. Wszystko dla posiadaczy karty Clubcard. Zaś dla tych, którzy do programu Clubcard jeszcze nie dołączyli, Tesco przygotowało weekendowy, 100-punktowy prezent.

Clubcard w całej Polsce ma już ponad 2 miliony użytkowników. A że do każdej karty Clubcard dołączane są dwa breloki, które pozwalają zbierać punkty członkom rodziny na wspólne konto - możemy założyć, że Clubcard jest już w co szóstym polskim portfelu! Co minutę 150 klientów Tesco - okazując karty Clubcard - zamienia wydane złotówki na punkty.

Program Clubard, wprowadzony w Tesco Polska w sierpniu 2009 r. opiera się na prostych zasadach. Klient zbiera punkty przy okazji każdych zakupów w Tesco - 1 punkt za wydane 2 zł.

Co kwartał uczestnicy programu otrzymują wyciągi z nagrodami. Zebrane punkty przeliczane są na bony Clubcard, którymi można płacić za dowolne zakupy w sklepach sieci. Dodatkową, gwarantowaną nagrodą są kupony Clubcard na określone produkty z kategorii najczęściej kupowanych przez danego klienta.



© Portal Spożywczy 2021-08-02 14:30:57