Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Handlowcy ostrożnie podchodzą do nowego Tigera

Na półkach sklepów wciąż króluje "stary" Tiger, a firmy handlowe wcale się nie palą do wprowadzania nowego produktu. Zwłaszcza że spór sądowy o prawa do marki nie został jeszcze rozstrzygnięty - czytamy w Pulsie Biznesu.


Autor: Rzeczpospolita
Data: 29-12-2010, 07:41
Tiger produkowany przez Maspex już wchodzi do sklepów - zapewnia Dorota Liszka, rzecznik spółki

Jan Domański, reprezentujący firmę Eurocash zauważa, że rozpoczynanie współpracy w zakresie dystrybucji jakiegoś produktu zawsze jest trudniejsze niż jej kontynuowanie na znanych i wspólnie wypracowanych warunkach. Pozyskanie przez Maspex szerokiej dystrybucji dla napoju może nie być automatyczne - twierdzi na łamach Pulsu Biznesu.

Tymczasem Dorota Liszka, rzecznik grupy Maspex zapewnia dziennikarzy gazety, że pod koniec stycznia jej firma osiągnie zadawalający poziom dystrybucji nowego napoju. 

W branży spożywczej nie brak głosów, że na przedłużającym się konflikcie wokół Tigera skorzystać mogą najbardziej inne marki z rynku napojów energetycznych, wśród których są tak mocni gracze jak Red Bull czy Burn.

© Portal Spożywczy 2020-10-24 02:29:08