Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Sieć sklepów z winami Grand Cru planuje debiut na NewConnect

Grand Cru, operator sieci sklepów z winami, planuje debiut na NewConnect w drugiej połowie tego roku. Spółka chce pozyskać środki na dalszy rozwój sieci.


Autor: www.portalspozywczy.pl/pr
Data: 06-04-2011, 17:46
Grand Cru prowadzi 27 sklepów z winami

W marcu, w ramach przygotowań do debiutu spółka przeprowadziła podwyższenie kapitału w drodze prywatnej emisji udziałów o łącznej wartości 1 mln zł.

Grand Cru Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest operatorem sieci specjalistycznych sklepów z winami, obejmującej 27 sklepów, w tym 6 własnych oraz 21 franczyzowych. Spółka prowadzi swój własny import, współpracując z ponad 40 dostawcami i dystrybutorami win i wyrobów delikatesowych w Europie, Ameryce Południowej, RPA i Australii.

Dzięki pozyskanym środkom, spółka będzie w stanie przyspieszyć tempo rozwoju sieci sprzedaży win.

Firmę, w roku 2001, założyłem wspólnie z żoną J.K. Peter Pulawski, prezes spółki. Grand Cru generuje 12 mln zł przychodów rocznie.

© Portal Spożywczy 2021-04-12 07:52:34