Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Danone chce umocnić pozycję na rynku wody. Wprowadza nową markę

Dzięki marce Żywiec Zdrój grupa Danone zdobyła ponad jedną piątą polskiego rynku wody, ale nie ma dosyć. Właśnie wprowadza na rynek nową markę Dobrowiankę - pisze "Rzeczpospolita".


Autor: Rzeczpospolita
Data: 21-04-2011, 08:19
Dobrowianka jest wodą mineralną - Żywiec Zdrój to woda źródlana

Producentem Dobrowianki jest spółka Womir Spa, którą Danone w kupił 2010 roku. Do tej pory firma sprzedawała wodę Dobrawę, która zdobyła zaledwie ok. 1 proc. polskiego rynku wody.

Jak twierdzą analitycy, nowej marce wcale nie będzie łatwo podbić polskiego rynku. Konkurenci, m.in. producent wody Cisowianka, uważają, że sama zmiana nazwy i sposobu komunikacji nie wystarczy, aby zawojować rynek.

© Portal Spożywczy 2021-04-13 09:18:16