Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Cykoria S.A.: Przez drogie surowce podnieśliśmy ceny naszych produktów o 5 proc.

- Wzrost cen surowców a zwłaszcza cukru, mąki i przypraw nie pozostał bez echa. Cykoria S.A. była zmuszona podnieść ceny niektórych swoich wyrobów o ok. 5 proc. Dynamika naszej sprzedaży w 2010 r. wyniosła 105 proc. Pomimo wzrostu cen surowców szacujemy, że dynamika sprzedaży w roku 2011 będzie kształtowała się na tym samym poziomie - mówi Łukasz Orfin, specjalista ds. marketingu Cykoria S.A.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 21-04-2011, 15:16
Część produktów firmy Cykoria S.A. podrożało o około 5 proc.

- W tym roku planujemy inwestycje w unowocześnianie linii produkcyjnych, wprowadzanie nowych technologii i nowych produktów a także dodatkowe działania marketingowe - mówi Łukasz Orfin.

Swój udział w rynku przypraw Cykoria szacuje na 4- 5 proc. Według danych firmy Nielsen od lutego 2010 r. do stycznia 2011 r. Polacy wydali na przyprawy jednorodne czyli m.in. pieprz czy paprykę oraz na mieszanki przypraw i dodatki około 1 mld zł. Udziały największego gracza w tej branży, firmy Kamis, wyniosły w 2010 r. w ujęciu wartościowym około 35 proc.

© Portal Spożywczy 2021-04-13 09:09:38