Grycan wchodzi w segment lodów impulsowych
Firma Grycan Lody od Pokoleń, producent lodów familijnych i operator sieci kawiarni, wprowadza na rynek impulsowe lody w kubeczku 150 ml z łyżeczką w środku pod nazwą "Porcyjka z łyżeczką".
Autor: portalspozywczy.pl
Data: 27-04-2011, 14:12
Nowość dostępna jest w czterech popularnych smakach: bakaliowym, śmietankowym, czekoladowym oraz caffe latte.
Obecnie firma Grycan prowadzi ponad 90 lodziarni firmowych w całym kraju, które znajdują się głównie na terenie galerii handlowych. Firma, która jest liderem w swoim segmencie, planuje stały rozwój. W sprzedaży detalicznej znajdują się familijne lody tradycyjne i sorbety w opakowaniach 900 mln i 500 ml.
Przeczytaj także:
Właściciel firmy Anita: Rośnie sprzedaż lodów impulsowych w dużych sieciach handlowych