Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Grycan wchodzi w segment lodów impulsowych

Firma Grycan Lody od Pokoleń, producent lodów familijnych i operator sieci kawiarni, wprowadza na rynek impulsowe lody w kubeczku 150 ml z łyżeczką w środku pod nazwą "Porcyjka z łyżeczką".


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 27-04-2011, 14:12

Nowość dostępna jest w czterech popularnych smakach: bakaliowym, śmietankowym, czekoladowym oraz caffe latte.

Obecnie firma Grycan prowadzi ponad 90 lodziarni firmowych w całym kraju, które znajdują się głównie na terenie galerii handlowych. Firma, która jest liderem w swoim segmencie, planuje stały rozwój. W sprzedaży detalicznej znajdują się familijne lody tradycyjne i sorbety w opakowaniach 900 mln i 500 ml.

Przeczytaj także:

Właściciel firmy Anita: Rośnie sprzedaż lodów impulsowych w dużych sieciach handlowych

© Portal Spożywczy 2021-01-23 05:26:29