General Mills zamierza rozwijać franczyzową sieć lodziarni Häagen-Dazs
Lodziarnie to jedna z dwóch form sprzedaży lodów Häagen-Dazs, obok sprzedaży detalicznej. Jesteśmy zadowoleni z poziomu funkcjonowania dotychczasowych dwóch punktów w Warszawie i zamierzamy rozwijać franczyzową sieć lodziarni w największych miastach w Polsce - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Andrzej Piątkowski, country manager Poland, General Mills Eastern Europe.
Autor: PM, portalspozywczy.pl
Data: 29-04-2011, 12:09

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.

- W przypadku lodów z kategorii premium najczęstszym miejscem zakupu są hipermarkety, sklepy delikatesowe i sklepy osiedlowe. Lody Häagen-Dazs dostępne są również na wybranych stacjach Statoil oraz w wypożyczalniach Videoworld. Produkty Häagen-Dazs dostępne są także w sprzedaży internetowej, prowadzonej przez niektóre sieci - komentuje Andrzej Piątkowski.
Jak dodaje, w przypadku Häagen-Dazs ważną, choć głównie wizerunkową rolę dla marki, stanowi sprzedaż w firmowych lodziarniach.
Przeczytaj także:
Przedstawiciel General Mills: Marka Häagen-Dazs jest odporna na sezonowość w branży lodów