Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Campari Group wydał w 2010 roku na akwizycje 150 mln euro

W 2010 roku Campari Group sfinalizował przejęcia na łączną kwotę 149,6 mln euro. Spółka włączyła do swojej grupy marki Frangelico, Carolans oraz Irish Mist, przejęte od William Grant&Sons.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 29-04-2011, 13:08

Włoski producent alkoholi Campari Group zanotował w 2010 roku 1.163 mln euro sprzedaży, oraz 156,2 mln euro zysku netto. Przychody wzrosły o 15,3 proc., a zysk netto o 14 proc.

Grupa osiągnęła także 272,8 mln euro EBIT bez zdarzeń jednorazowych, co oznacza wzrost o 13,8 proc.

 

© Portal Spożywczy 2021-04-12 08:35:18