Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

CEDC zwiększa portfel marek whisky

CEDC powiększa portfel marek whisky, która w Polsce notuje spore wzrosty sprzedaży. Spółka od początku maja przejmuje dystrybucję na polskim rynku irlandzkiej marki whisky Tullamore Dew.

- Konsumpcja whisky w Polsce z roku na rok wzrasta. Wraz z nią zwiększa się zapotrzebowanie na jej różnorodne warianty, ponieważ konsumenci zgłębiają wiedzę na temat kategorii i otwierają się na nowe smaki - mówi Joanna Dybowska, Kierownik Marki Tullamore Dew.

- Tullamore Dew jest naturalnym uzupełnieniem naszego portfolio. Dzięki niej CEDC może zaoferować konsumentom pełną gamę alkoholi typu whisky - dodaje.

Będzie to pierwsza irlandzka whisky w portfolio CEDC. Do tej pory firma posiadała w swojej ofercie szkockie whisky i amerykańską whisky typu bourbon.

Tullamore Dew jest wielokrotnie nagradzaną i najlepiej sprzedającą się marką irlandzkiej whisky w Polsce. Jest również jedną z najdynamiczniej rozwijających się marek z segmentu brown spirits.

Przypomnijmy, że według danych firmy Nielsen, w okresie luty 2010 roku - styczeń 2011 roku sprzedaż whisky wzrosła o 16,7 proc., porównując do analogicznego okresu poprzedniego roku.

W tym czasie cały rynek alkoholi spadł o 2,6 proc.

Przeczytaj także:

CEDC: Rynek wódek w Polsce spadł w I kw. o 6,5 proc., nasza sprzedaż wzrosła o 8 proc.  



© Portal Spożywczy 2021-09-24 01:33:30