Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Sieć Piotr i Paweł prognozuje dynamiczny rozwój e-sprzedaży w Warszawie

Sieć „Piotr i Paweł" stawia przed sobą ambitne plany co do obrotów w roku 2011. Szacuje się, iż w największym pod względem udziału regionie warszawskim obroty sklepu internetowego Piotr i Paweł wyniosą ponad 25 mln, co powinno umocnić pozycję sieci, jako lidera sprzedaży internetowej w Warszawie.

O możliwości osiągnięcia takiego wyniku świadczy fakt, iż w pierwszych czterech miesiącach tego roku obrót i ilość zamówień w tym regionie wzrosła o 50 proc. w stosunku do roku ubiegłego. Podobną dynamikę odnotowuje się w pozostałych lokalizacjach, gdzie realizowana jest usługa e-zakupów "Piotr i Paweł".

- Rynek usług w ramach zakupów przez internet w branży spożywczej rozwija się z ogromną dynamiką, widzimy co dzieje się na rynku i dlatego od blisko 8 lat rozwijamy sprzedaż internetową - mówi Błażej Patryn, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł. I dodaje: - Obecnie usługa dostępna jest dla klientów w siedmiu dużych ośrodkach, czyli Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku, Bydgoszczy i Płocku i ponad 200 okolicznych miejscowościach. Będąc jednym z prekursorów na polskim rynku w branży operatorów spożywczych od początku maja 2011 roku nasza firma wprowadziła szereg zmian wizerunkowych i funkcjonalnych na stronie www.e-piotripawel.pl.



© Portal Spożywczy 2021-09-27 09:31:59