Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Eko Holding zainwestuje w rebranding około 50 sklepów

Zakładamy intensywną ekspansję marki Eko na Podkarpaciu oraz w Zachodniopomorskiem. Te województwa dają duże możliwości rozwoju - powiedział Krzysztof Gradecki, prezesa zarządu Eko Holding.

Krzysztof Gradecki zapowiedział również, że w tym roku firm zainwestuje w rebranding około 50 sklepów.

- Te działania przynoszą pożądane efekty w postaci zwiększania zysków sklepów. Koszt rebrandingu jednego sklepu wynosi od 50 do 200 tys. zł, w zależności od skali wykonywanych prac. W I kw. br. przeprowadziliśmy remodeling i rebranding sklepów działających w ramach InterKram. Przymierzamy się również do zmiany wizerunku sklepów Gezet, które przejęliśmy w ub. r. - powiedział prezes zarządu Eko Holding.



© Portal Spożywczy 2021-09-17 00:34:20