Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

PepsiCo wprowadza do Polski "zdrowe" chrupki

Marka Cheetos wprowadziła na Polski rynek chrupki kukurydziane dla dzieci Cheetos Robalos, w których - oprócz braku konserwantów i sztucznych barwników - zawartość soli została obniżona o 40 proc. w stosunku do pozostałych chrupek. Wprowadzenie tego wariantu jest związane z globalną reformulacją portfolio produktowego PepsiCo.

Dodatkowo, produkt powstaje z pełnego ziarna kukurydzy, dzięki czemu jest źródłem błonnika.

Od kilku lat polityka PepsiCo charakteryzuje się dążeniem do reformulacji portfolio produktowego, stawiając na wymagania dietetyczne i świadomość konsumentów. Przykładem tego rodzaju działań, oprócz wprowadzenia Cheetos Robalos, jest linia chipsów - Lay's Prosto z Pieca, które zostały wprowadzone w 2010 r.

Czytaj także:

Pepsico zainwestuje w chipsy bez sztucznych substancji



© Portal Spożywczy 2021-09-16 23:53:28