Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Hoop może wprowadzić do Polski nową markę energetyków przejętą przez Kofolę

W kwietniu br. Kofola przejęła markę energetyków spółki Pinelli, która 15 lat temu jako pierwsza zaproponowała czeskim konsumentom napój energetyzujący. Prezes Hoop Polska dość powściągliwie komentuje plany wejścia brandu na polski rynek. - Wszystko może się zdarzyć - mówi Martin Mateáš, prezes zarządu Hoop Polska.

- Szansa na zaistnienie jest zawsze. Jeśli grupa zakupi markę w jednym kraju, pojawią się dyskusje na temat rozszerzenia obszaru jej obecności. Wprowadzenie brandu na nowe rynki polega przede wszystkim na wyborze odpowiedniego czasu. Dziś w ogóle się tym nie zajmujemy, nie dyskutujemy, czy chcemy to robić czy nie. Ja się trzymam planu, który mamy w Polsce. Kofola kupiła spółkę Pinelli w kwietniu tego roku. Uważam, że nie jest to powód, aby w Polsce zmieniać wszystkie plany na ten rok - komentuje w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Martin Mateáš, prezes zarządu Hoop Polska.

Natomiast jeśli chodzi o markę energetyków R20, nie należy spodziewać się gwałtownych ruchów inwestycyjnych. - Jest cisza i tak pozostanie. Nie planujemy umacniania marki. Brand istnieje, nie zamierzamy jednak inwestować w jego rozbudowę, rozwój - podsumuje prezes Hoop Polska.

 



© Portal Spożywczy 2021-07-26 06:52:45