666 Drukuj
Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Prof. Wierzbicka: Wołowina nie oszukuje konsumentów

Wołowina nie oszukuje konsumentów, bo jest odporna na praktyki "poprawiania" towaru przed sprzedażą: nastrzykiwania, nadmiernego solenia czy przyprawiania, to mięso maksymalnie naturalne, o wysokich walorach zdrowotnych i odżywczych - mówi prof. Agnieszka Wierzbicka ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.


Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
Data: 23-07-2011, 14:47
Prof. Agnieszka Wierzbicka

- Nie przemawia to na razie do polskich konsumentów, bo przez lata robiono wszystko, by zniechęcić ich do wołowiny, oferując mięso ze sztuk wycofanych z produkcji mleka. A to z wołowiną kulinarną niewiele ma wspólnego - tłumaczy prof. Wierzbicka.

Praktycy marketingu i komunikacji z konsumentem wskazują, że producenci wołowiny, próbując pozyskać konsumentów, powinni podkreślać, że to produkt wyjątkowy. Branding, wyróżniające się opakowanie i przemyślane pozycjonowanie wyrobów z wołowiny mogą sprawić, że klienci przestaną porównywać ich cenę z wieprzowiną.

© Portal Spożywczy 2020-03-28 13:16:29