Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Zaostrza się walka firm kurierskich o klienta kupującego w sieci

Na doręczaniu paczek z towarami kupionymi w Internecie można zarobić rocznie 2 mld zł - informuje Rzeczpospolita.

Zdaniem Grzegorza Urbana, dyrektora marketingu UPS Polska, e-handel wyznacza obecnie standardy i przyszłe trendy dla branży, a pod względem wzrostu wartości rynku e-comerce Polska już od kilku lat jest liderem w Europie Środkowej.

Jak informuje Rzeczpospolita UPS w ciągu ostatnich dwóch lat zanotowała w Polsce 50 proc. wzrost liczby paczek z towarami w sieci. Z kolei firma DPD Polska wprowadziła nową usługę iSMS - dzięki której klient za pomocą zwrotnej informacji SMS zadecyduje kiedy odbierze paczkę. A In-Post w całym kraju ulokował 400 paczkomatów, czyli maszyn do samodzielnego nadawania bądź odbierania paczek.



© Portal Spożywczy 2021-10-22 04:49:14