Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Sprzedaż Frugo w lipcu wyniosła 5 mln euro

Wartość sprzedaży marki Frugo w lipcu br. wyniosła 5 mln euro - ujawniła firma FoodCare. Według Adama Bogacza, prezesa agencji AKB Consulting, pierwszy sukces Frugo to prawdopodobnie efekt współczucia konsumentów wobec firmy FoodCare, która utraciła markę Tiger na rzecz firmy Maspex - podał serwis Press.pl.

Zdaniem Bogacza, siłą koncepcji wprowadzania marki Frugo ponownie na rynek był szum, jaki FoodCare nakręcił wokół Tigera.

Innego zdania jest Krzysztof Badowski z Roland Berger Strategy Consultants: - Musiały tutaj zadziać sentyment do marki i social media. Jestem zaskoczony tymi wynikami - mówi w rozmowie z serwisiem Press.pl.

Adam Bogacz podkreśla, że firmie FoodCare udało się wrócić z produktem na rynek, bez wsparcia reklamowego, także dzięki zapewnieniu produktowi dużej dostępności w sklepach.



© Portal Spożywczy 2021-10-17 21:32:01