Prezes Zbyszka: Spodziewamy się nawet kilkunastoprocentowych wzrostów sprzedaży
- W zależności od kategorii, w 2012 r. wzrosty w poszczególnych segmentach, w których działamy mogą wynieść 9-15 proc. To wynika z ocen po pierwszym miesiącu tego roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Zbigniew Bojanowicz, prezes zarządu spółek Zbyszko Company i Zbyszko Bojanowicz.
Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 05-03-2012, 13:45

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.

Jak potwierdza prezes, mimo kryzysu i zmniejszenia koszyka zakupowego konsumenta, widzi stałe wzrosty. - Największego oczekujemy po marce Polo Cola. W tym segmencie zajmujemy czwarte miejsce w krajowym rynku i ten wzrost na pewno będzie znaczący. Wierzę także w zwiększenie udziałów w wodach smakowych i napojach owocowych - tłumaczy.
Zdaniem naszego rozmówcy trudno jest dokładnie określić, które segmenty mają największe perspektywy rozwoju. - Wszystkie filary naszej działalności dają jeszcze duże możliwości wzrostu. I tak: w napojach owocowych jesteśmy bardzo mocni, marka Polo Cola została mocno odświeżona (nowy wizerunek, jakość, i niższa cena) i też widzimy w tym segmencie duży potencjał. Bardzo perspektywiczna jest także woda mineralna ponieważ ten rynek najmocniej rozwija się w napojowej branży. My w tej kategorii istniejemy od niedawna, ale jednocześnie jesteśmy przygotowani do rynkowego szturmu. Proszę pamiętać, że w segmencie wód smakowych jesteśmy bardzo silni - nasza marka Veroni Mineral była pierwszą na polskim rynku, która zdecydowała się na wprowadzenie wody smakowej. Dopiero za nami poszły największe koncerny - komentuje Zbigniew Bojanowicz.
Zbyszko stale pracuje nad nowymi innowacyjnymi produktami. - Szykujemy projekt na miesiące letnie - jest to napój o smaku moijto, który będzie alternatywą zarówno dla napojów gazowanych, jak i coli - mówi prezes firm.
Zapowiada też, że zarówno nowe, jak i dotychczasowe produkty z portfolio, będą wsparte marketingowo. - Zakładamy, że sytuacja w tym roku będzie trudniejsza niż głoszą prognozy, więc wydatki na marketing sięgną poziomu z zeszłego roku, ale pod pewną kontrolą. Mogą więc wzrosnąć - podsumowuje Zbigniew Bojanowicz.
Czytaj i oglądaj video komentarze:
Kolejne napoje Zbyszko ze stewią trafią na rynek z końcem kwietnia (zobacz komentarz video)
Zbyszko wprowadza na polski rynek pierwszy napój słodzony stewią (zobacz komentarz video)
Zbyszko Company może zadebiutować na giełdzie (zobacz komentarz video)