Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Wawel stawia na własną markę. Firma rozwija produkcję

Jeśli produkować, to pod własną marką. Producent słodyczy zwiększy moce i poszerzy portfolio - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Jak deklaruje Dariusz Orłowski, prezesa Wawela, firma będzie rosnąć szybciej niż branża. Jak? Tylko pod marką Wawel. Jego zdaniem, po początkowym zainteresowani markami prywatnymi, duża grupa konsumentów zaczęła wracać do produktów brandowych. Jak dodaje, ten trend się mocno utrzymuje i segment private labels nie powinien się mocno rozwijać i przekraczać dynamiki całego rynku słodyczy (6-7 proc.) - pisze "PB".

W połowie 2013 r. Wawel powinien skończyć wart 40 mln zł pierwszy etap rozbudowy zakładu w Dobczycach. Pozwoli to na zwiększenie mocy o 15-20 proc., a także rozszerzenie asortymentu. Spółka może zacząć drugi etap rozbudowy jeszcze w przyszłym roku. Kolejne powiększenie mocy pozwoliłoby na rozwój eksportu - czytamy w "PB"



© Portal Spożywczy 2021-09-24 02:52:03