Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Klienci wybiorą Kaufland czy Danone?

Kaufland wyrzucił produkty Danone z półek i pochwalił się tym w gazetce. Co wybiorą klienci - ulubiony sklep czy serek? - zastanawia się "Puls Biznesu".

Jacek Sadowski z agencji Demo Effective Launching komentuje na łamach "PB", że ogłoszenie w gazetce reklamowej Kauflandu o braku produktów Danone nie jest przemyślanym działaniem marketingowym. Jego zdaniem, na tej sytuacji stracą wszyscy - sieć nie ma produktów znanej marki, producent ma węższą dystrybucję, a klient - ograniczony wybór. Jak dodaje, cała sytuacja wygląda na efekt nieudanych negocjacji. A grupa Schwarz, do której należy Lidl i Kaufland, znana jest na rynku jako twardy negocjator.

Jak mówi w rozmowie z "PB", Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry, dobrze, że na rynku są firmy, któremogą postawić sie dużym sieciom, ale ostateczna decyzja należy do klienta - to on rozstrzygnie, czy woli sklep czy serek - czytamy w "PB".



© Portal Spożywczy 2021-09-24 05:30:30