Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Kraft Foods jest zadowolony z pierwszych wyników sprzedaży ciastek pod marką belVita

Kraft Foods chce, by marka belVita, która zastąpiła markę LU Go!, powtórzyła sukces z innych krajów. - Dla belVity nie ma obecnie bezpośredniej konkurencji na polskim rynku. Wszystko wskazuje na to, zarówno przeprowadzone badania konsumenckie jak i pierwsze sprzedaże, że możemy się spodziewać się satysfakcjonujących nas wyników, zgodnych z zakładanymi - mówi Agnieszka Dobrowolska, brand manager marki belVita.

Agnieszka Dobrowolska podkreśla, że zastąpienie marki LU Go! przez belVita było decyzją biznesową.

- Marka belVita jest globalną marką Kraft Foods. Ponieważ siłą Kraft Foods są jego silne globalne marki, postanowiliśmy ujednolicić nazewnictwo tej kategorii produktów na całym świecie, np. marka belVita zastępuje popularne we Francji ciastka Petit Dejeuner - mówi brand manager marki.

belVita będzie sprzedawana w obu kanałach sprzedaży: zarówno tradycyjnym, jak i nowoczesnym.

Przeczytaj także:

Kraft Foods chce podbić rynek przekąsek śniadaniowych



© Portal Spożywczy 2021-09-23 19:57:46