Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Tesco robi przełomowy krok w segmencie private labels

Sieć Tesco zrobiła przełomowy krok, wprowadzając pierwszy produkt marki własnej do sprzedaży poza należącymi do spółki placówkami. Lody na patyku Chokablok można kupić w 11 punktach sprzedaży w strefach wypoczynku między innymi na terenie Londynu i Knowsley Safari Park - informuje serwis KamCity.

Jak podaje KamCity, Tesco rozpoczął w ubiegłym roku sprzedaż produktów marki własnej, na których nie umieszcza jednak swojej nazwy. Sieć postawiła sobie wówczas za cel wprowadzenie tych produktów do sprzedaży w placówkach, z którymi nie konkuruje.

Eksperci oceniają, iż decyzja Tesco może okazać się ważnym punktem przełomowym dla marek własnych sieci handlowych - czytamy w serwisie KamCity.



© Portal Spożywczy 2021-09-16 22:58:58