Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

FoodCare wchodzi na rynek alkoholi. Chce zostać liderem segmentu drinków RTD

FoodCare wprowadza na rynek markę Buddha Drink. To debiut producenta w kategorii napojów alkoholowych segmentu RTD (Ready to Drink).

- Wydatki na drinki segmentu RTD rosną w Polsce szybciej, niż na jakiekolwiek inne alkohole. Trend ten będzie się utrzymywał dzięki coraz liczniejszym i coraz bardziej popularnym klubom, w których młodzi ludzie spędzają wolny czas. To powód, dla którego zdecydowaliśmy się wprowadzić do naszego portfolio nową markę - Buddha Drink. Debiutujemy drinkiem o smaku egzotycznych owoców pitahaya. Liczę, że do końca br. sprzedamy 10 milionów butelek, zaś w perspektywie trzech lat rozbudowując portfolio będziemy liderem tej kategorii - powiedział Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.

Buddha to drink o smaku egzotycznych owoców pitahaya, tych samych, które nadają charakter czarnemu Frugo. To właśnie do tej marki nawiązuje nowy napój alkoholowy. Buddha Pitahaya oferowany jest w szklanej butelce o pojemności 200 ml w rekomendowanej cenie detalicznej 5,99 zł. Napój zawiera 7 proc. alkoholu.

 



© Portal Spożywczy 2021-09-24 02:47:49