Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Blow Liquid Energy Drinki z nową kampanią

Rusza kampania promocyjna "Życie w stylu Blow" organizowana przez PB Group - Premium Beverages sp. z o.o., producenta napoju energetycznego Blow oraz Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Na łamach magazynu Fakt Gwiazdy, oraz na portalu Koktajl24.pl przez dziesięć tygodni prowadzony będzie konkurs kierowany do młodych kobiet sympatyzujących z marką Blow Liqid Energy.

Dodatkowo, przez cały czas trwania kampanii, na portalu Koktajl24.pl będzie można czytać kolejne odcinki minipowieści o dziewczynie z małego miasteczka, która decyduje się rzucić wyzwanie losowi i zacząć własne "Życie w stylu Blow".

Akcja zakończy się profesjonalną sesją zdjęciową, w której udział wezmą zwyciężczynie konkursu, czytelniczki Faktu Gwiazdy i portalu Koktajl24.pl.



© Portal Spożywczy 2021-09-24 05:32:12