Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Unilever ma sposób na kryzys. Będzie sprzedawał produkty w mniejszych i tańszych opakowaniach

Financial Times Deutschland podał w poniedziałek, że brytyjsko-holenderski gigant z branży dóbr konsumenckich, Unilever PLC, zamierza wykorzystać swoje doświadczenia z Azji i sprzedawać część produktów w mniejszych i tańszych opakowaniach. Koncern chce w ten sposób wyjść naprzeciw konsumentom, których portfele nadwyrężył europejski kryzys zadłużeniowy - podał Biznes.Onet.pl za DowJones Newswires.

Firma chce w tym celu wykorzystać swoje doświadczenia z Indonezji, gdzie w cenie 2-3 centów sprzedawane są pojedyncze torebki szamponu i cały czas można na tym nieźle zarobić.

Gazeta dodaje, że Unilever nie uważa kryzysu zadłużeniowego za krótkotrwałe wydarzenie. W Hiszpanii koncern sprzedaje już opakowania proszku do prania wystarczające na zaledwie pięć prań, a w Grecji oferowane są mniejsze porcje puree ziemniaczanego, czy majonezu. Taka strategia jest również stosowana w Wielkiej Brytanii.



© Portal Spożywczy 2021-09-24 01:31:39