Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Soplica promuje nalewki

17 września b.r. wystartowała kampania Spirytusu Nalewkowego Soplicy pt. "Bój o słój". Uczy ona jak robić nalewki i nagradza najlepszych.

Marka Soplica - ekspert od nalewek, rozpoczęła kampanię promocyjną, w ramach której edukuje konsumentów jak zrobić własną, domową nalewkę według prostego i sprawdzonego przepisu. Gwiazdą akcji jest innowacyjny Spirytus Nalewkowy Soplicy o mocy 60 proc.. Akcja ma postać konkursu konsumenckiego dostępnego na stronie marki w serwisie społecznościowym facebook pod adresem www.facebook.com/antek.soplica.

Kampania promocyjna Soplicy "Bój o słój" wystartowała 17.09.2012 i będzie trwać trzy tygodnie. Aby wziąć w niej udział należy wejść na fanpage marki. Za kreację odpowiedzialna jest Agencja UP.



© Portal Spożywczy 2022-01-18 05:32:02