Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Sieci handlowe chętnie promowały paprykę w gazetkach handlowych

Jak wynika z analizy gazetek handlowych, przygotowanych przez firmę Hipercom, w sierpniu najczęściej promowanym warzywem okazała się papryka czerwona. Najniższą cenę miała w gazetce reklamowej sieci E.Leclerc - 2,49 zł za kg.

Poniżej 4 zł kilogram papryki kosztował w Marcpolu (3,49 zł), Carrefourze i Kauflandzie (3,59 zł), Intermarche (3,69 zł), Auchan (3,75 zł), Hitpolu, i Realu (3,89 zł), Aldiku, Polomarkecie, Netto i Simply Markecie (3,99 zł). Powyżej 4 zł za kilogram trzeba było zapłacić w Delikatesach Centrum (4,29 zł), Biedronce, Dino i Milei (4,49 zł), Almie (4,79 zł). Najdroższą promowaną paprykę przedstawiły sieci Tesco, Piotr i Paweł, Stokrotka, Delima (4,99 zł.).

Czytaj więcej w serwisie dlahandlu.pl



© Portal Spożywczy 2022-01-18 04:43:24