Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Coca-Cola straci pozycję najdroższej marki świata?

Najdroższa marka świata podrożała jeszcze o 8 proc. i warta jest już 77,8 mld dol. Ale za rok może stracić koronę - pisze serwis ekonomia24.pl.

Tak wynika z najnowszego rankingu Interbrand - stu najdroższych marek świata. Słodki napój króluje na nim kolejny rok. Jego podobnie smakujący konkurent czyli Pepsi zajmuje 22 miejsce i jest prawie 5 razy tańszy (16,6 mld dol.).

Do trójki najdroższych weszły też Apple, którego wartość zwiększyła się dwa razy w ciągu roku i jest już bardzo blisko lidera - 76,6 mld dol.; oraz IBM - 75,5 mld dol..

W piątce także pozostałe informatyczne giganty - Google (69,7 mld dol.) oraz Microsoft (57,9 mld dol.). Dziesięć najdroższych marek dopełniają: GE, McDonalds, Intel, Samsung i Toyota - pisze serwis ekonomia24.pl.



© Portal Spożywczy 2022-01-18 05:40:36