Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Analiza gazetek: Jabłka najczęściej promowanymi owocami we wrześniu

Jak wynika z danych firmy Hipercom we wrześniu najczęściej promowanymi owocami w gazetkach handlowych były jabłka. Ich ceny wahały się od 0,99 zł do 2,39 zł. Najpopularniejszą ceną promocyjną było 1,79 zł za kg jabłek.

We wrześniu najniższą cenę za kilogram jabłek promowanych w gazetkach przedstawiły sieci E.Leclerc oraz Tesco - 0,99 zł. W sieci Netto oferta wynosiła 1,49 zł, w Intermarche i Simply Market 1,69 zł, zaś w Polomarkecie 1,77 zł. Najpopularniejszą cenę 1,79 zł jabłka we wrześniowych gazetkach miały w sieci Carrefour, Delima, Spar, Stokrotka. Jabłka za 1,85 zł promowała Biedronka, a za 1,89 zł Dino, Topaz i Hitpol. W gazetce sieci Eko jabłka promowano w cenie 1,99 zł, zaś w Auchan 2,35 zł. Stawkę promocji gazetkowych zamyka sieć Lidl z ofertą 2,39 zł za kg jabłek .

 

Zestawienie przygotowane na podstawie danych z analizy gazetek przygotownaych przez firmę Hipercom.



© Portal Spożywczy 2022-01-18 06:29:55