Erlenbacher, producent mrożonych ciast, wchodzi do Polski. Chce być liderem rynku
Od jakiegoś czasu w Polsce dostępne są produkty firmy Erlenbacher Backwaren - producenta mrożonych wyrobów ciastkarskich, kierowanych do branży HoReCa. Teraz przedsiębiorstwo chce oficjalnie wejść na polski rynek. Celem jest zdobycie pozycji lidera.
Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 05-11-2012, 11:08

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.

Erlenbacher istnieje na europejskim rynku od 35 lat. Specjalizuje się w produkcji ciast i deserów, przygotowywanych wyłącznie przy użyciu naturalnych składników. Obecnie firma działa w 36 krajach i zatrudnia 500 osób. Rocznie produkuje ponad 16 milionów ciast, co stawia przedsiębiorstwo w europejskiej czołówce. Aż 60 proc. oferty to wypieki.
Firma chce skusić polskich klientów naturalnymi metodami przygotowywania ciast i tradycyjnymi recepturami, bez dodawania konserwantów, czy tłuszczów. Ciasta nie są też poddawane jakimkolwiek technikom kolorowania, czy poprawiania zapachu. W efekcie wiele ciast w większości składa się ze świeżych owoców. W przypadku szarlotki jest to nawet 70 proc.
Produkty przeznaczone na polski rynek obejmują ciasta kremowe, owocowe (między innymi truskawkowe, wiśniowe i śliwkowe) i tradycyjne. Są to szarlotki, ciasta czekoladowe, migdałowe, serniki, torty (również kilkuwarstwowe), tarty, brownies i kostki. Gama produktów będzie się sukcesywnie rozszerzać.
- Wierzymy, że nasze doświadczenie zdobyte przez lata na europejskich rynkach pomoże nam także w Polsce. Naszym celem jest pozycja największego dostawcy dla branży. Obecnie pracujemy nad polską wersją naszej strony internetowej. W październiku rusza kampania reklamowa, a od grudnia tego roku chcemy już oficjalnie być na rynku - mówi Bernhard Neumeister, dyrektor zarządzający Erlenbacher.
Obecnie produkty Erlenbachera można znaleźć w ofercie hurtowni Farutex.
Erlenbacher należy do grupy Nestle.