Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Tesco: Akcja "Ciach" przyniosła duże wzrosty sprzedaży

Poprzez kampanię Ciach! Tesco chce zachęcić klientów do kupowania i konsumowania. Obniżka cen jest wyjściem naprzeciw kryzysowym oczekiwaniom klientów. - Z badań wynika, że dla Polaków cena pozostaje najważniejszym czynnikiem podczas codziennych zakupach. Kryzys w widoczny sposób kształtuje nasze wybory, a tym samym skład naszego zakupowego koszyka. Obniżka cen oznacza, że mogą zaoszczędzić pewną kwotę przy każdych zakupach lub za te same pieniądze mogą włożyć do koszyka więcej - mówi Anna Matlak, dyrektor marketingu Tesco Polska.


Autor: portalspożywczy.pl
Data: 06-06-2013, 18:26

Po prawie czterech tygodniach od rozpoczęcia akcji Ciach! (ruszyła 9 maja) w 450 sklepach Tesco, według danych sieci klienci kupujący w placówkach brytyjskiego operatora zaoszczędzili prawie 15 mln zł. Tesco obniżyło ceny tysięcy produktów w tym, m.in.: świeżej żywności, produktów spożywczych, chemii gospodarczej, czy kosmetyków. Niższa cena, oznacza wyższą sprzedaż. Jak informuje Tesco sprzedaż herbaty (popularnej marki) wrosła w pierwszym tygodniu akcji o 100 proc., a oleju roślinnego o prawie 150 proc.

© Portal Spożywczy 2021-04-14 00:30:20