Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Malma wraca na sklepowe półki. Maspex spotka się w sądzie z Kupcem?

Już w styczniu na sklepowych półkach może pojawić się znów makaron pod marką Malma. Brand zakupił lider rynku makaronów, grupa Maspex, która zapowiada nie tylko walkę o rynek, ale także sądową batalię z konkurencją.

Jak podaje Puls Biznesu, zdaniem prezesa Maspeksu, Krzysztofa Pawińskiego, makaron Mamma Mia!, wprowadzony niedawno na rynek przez firmę Kupiec, jest łudząco podobny do Malmy. Maspex zwrócił się do spółki z żądaniem zaniechania działań nieuczciwej konkurencji i naruszania znaku towarowego. Z kolei przedstawiciele Kupca oceniają, iż nie ma podstaw do takich zarzutów.

Maspex to wieloletni makaronowy lider. Udział rynkowy należącej do grupy Lubelli sięga 33 proc. Makaron Malma ma być uzupełnieniem portfela tej spółki o produkty premium, około 25 proc. droższe od Lubelli. Zdaniem prezesa Pawińskiego, realne jest zdobycie przez nią 3 proc. udziałów w rynku makaronów. W tym roku spółka planuje kampanię reklamową.

Sprzedaż makaronów Malma w nowej odsłonie wystartowała pod koniec grudnia 2013 roku. Już wkrótce pojawią się one na półkach sklepowych. Zmianie uległy opakowania, a w ofercie pojawiły się topowe kształty. Do ich produkcji wykorzystuje się jedną z najlepszych pszenic na świecie - 100 proc. Amber Durum.

W sprzedaży dostępnych będzie 5 form makaronu, których cena na półce wynosić będzie około 4,89 zł - 4,99 zł. Każda z form stworzona została z myślą o daniach kuchni włoskiej, a do ich przyrządzenia inspirować będą specjalne przepisy na opakowaniach.

Przeczytaj także:

Kupiec: Makaron Mamma Mia! powoli wkracza do sieci

Prezes Maspexu: Wkrótce opracujemy strategię dla Malmy

 



© Portal Spożywczy 2021-11-30 15:43:17