Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Kolporter planuje duże inwestycje w dwie sieci handlowe

Jeden z największych polskich dystrybutorów prasy chce rywalizować z największymi polskimi sieciami handlowymi, inwestując w marki Dobry Wybór i Meta Market. Firma planuje otwarcie w najbliższych kilkunastu miesiącach 200 nowych sklepów spożywczych.

Wiosną przyszłego roku firma zakończy pilotażowy program rozwoju sieci sklepów franczyzowych pod szyldem Dobry Wybór. Obecnie firma ma ok. 30 tego typu placówek na Śląsku. Obecnie firma przygotowuje się do ekspansji na całym terenie Polski, na koniec 2009 r. ma ich być już 200.

Jednocześnie Kolporter pracuje nad rozwojem formatu mniejszych sklepów typu convenience pod marką Meta, których działa obecnie na rynku kilkanaście.

Dostawy do obu sieci ma zapewnić własna sieć dystrybucyjna, która będzie budowana w oparciu zrzeszone podmioty z różnych regionów kraju  w ramach umów handlowych. Dzięki temu powstanie ogólnopolska grupa dystrybucyjna, w której każdy współpracujący hurtownik zachowa autonomię.



© Portal Spożywczy 2021-06-18 14:53:17