Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Nowa kampania kabanosów Henryk Kania

Ruszyła kampania reklamowa Kabanosków Maestro, których producentem są Zakłady Mięsne Henryk Kania. Działania, prowadzone pod hasłem "Polacy swoje jedzą", zaplanowane zostały na okres czterech tygodni.

Nowy spot reklamowy składa się z kilku, przeplatających się ze sobą scenek przedstawiających Polaków w różnych sytuacjach. W pierwszej widzimy grupę emocjonujących się mężczyzn oglądających mecz piłki nożnej. Bohaterkami kolejnej są dwie, spacerujące po lesie kobiety, skarżące się na zdrowie. W ostatnim filmiku pojawia się kobieta prowadząca samochód, której nie podoba się styl jazdy innych uczestników drogi. Całość została utrzymana w lekkiej, zabawnej konwencji, przestawiającej Polaków jako naród narzekający. Klamrą zamykającą wszystkie historie jest stwierdzenie, że "tylko Kabanosy Henryk Kania są w stanie sprostać wysokim wymaganiom Polaków".

Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat oraz w kanałach tematycznych i informacyjnych. Reklama został przygotowany w dwóch wersjach po '30 i '15 sekund.

Za kreację kampanii telewizyjnej odpowiedzialna była agencja Grandes Kochonos, zaś za produkcję Studio Filmowe OTO.



© Portal Spożywczy 2022-07-02 04:23:03