Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Nałęczowianka wprowadza limitowaną edycję wody mineralnej

Nałęczowianka wprowadza na rynek limitowaną edycję wody mineralnej z kolorową etykietą. Woda dostępna będzie w małych formatach - butelkach o pojemności 500 ml.

Głównym celem wejścia limitowanej edycji jest wsparcie rozbudowanej kampanii reklamowej, która w kwietniu została rozpoczęta przez Nestle Waters Polska. Zmienione opakowania podkreślają pozytywne emocje jakie wywołuje Nałęczowianka.

Znakiem rozpoznawczym limitowanej edycji są nowe wzory na opakowaniach wody gazowanej i niegazowanej (500 ml). Opakowania zachowane są w radosnej kolorystyce bazującej na soczystych barwach.

Limitowana edycja Nałęczowianki dostępna jest w sklepach na terenie całego kraju.



© Portal Spożywczy 2022-06-27 22:59:59