Makro Cash&Carry wydaje więcej niż sieć Selgros
- Autor: ABRSesta/dlahandlu.pl
- Data: 16-11-2011, 21:56
Hurtownie cash&carry od początku roku do końca października br. wydały w sumie 340 gazetek. Liderem w tym kanale jest Makro - 167 gazetek - wynika z danych zebranych przez firmę ABR Sesta.
Makro wydaje kilka gazetek jednocześnie dla różnych odbiorców: firm, gastronomii i hoteli , czy sklepów detalicznych. Oprócz tego w badanym okresie ABR Sesta odnotowała aż 74 gazetek regularnych i 29 tematycznych. Selgros miał natomiast 100 gazetek regularnych i 36 tematycznych.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Powiązane tematy:
-
Jakie polskie wina warto serwować w restauracji?
-
Wina w restauracji. Poznaj trendy! Cz. 3. Wina bezalkoholowe
-
Wina w restauracji. Poznaj trendy! Cz. 1. Wina na lato
-
Żabka, Dino, Selgros na celowniku UOKiK
-
350 restauracji i nowe regiony na szlaku Polskich Skarbów Kulinarnych
-
Makro zakończyło cykl spotkań dla HoReCa w ramach Polskich Skarbów Kulinarnych
-
Makro Polska ma nowego dyrektora pionu handlowego
-
Makro Polska otwiera kolejny sklep ambasadorski Odido w nowym formacie
-
Plebiscyt „Najlepsza Restauracja 2022” programu Polskie Skarby Kulinarne rozstrzygnięty
-
Makro Polska czwarty rok z rzędu wyróżnione w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce”
komentarze (1)
a Eurocah ?
Odpowiedz