Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Butcher’s Pet Care: W dobie pandemii chcemy jeść zdrowiej i lepiej karmić nasze zwierzęta (wywiad)

17 lutego to Dzień Kota. Z tej okazji porozmawialiśmy z Pat Romanek, członkiem zarządu Butcher’s Pet Care o tym jak pandemia zmieniła rynek karm dla zwierząt, a także nowościach i planach firmy na rynku polskim.

Butcher’s Pet Care: W dobie pandemii chcemy jeść zdrowiej i lepiej karmić nasze zwierzęta (wywiad)
Pat Romanek, członek zarządu Butcher’s Pet Care

Autor: Artykuł promocyjny Butcher’s Pet Care
Data: 17-02-2021, 15:11

Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl: Jak z perspektywy Butcher’s Pet Care wygląda obecnie rynek karm dla zwierząt w Polsce?

Pat Romanek, członek zarządu Butcher’s Pet Care: Odkąd weszliśmy na rynek obserwujemy premiumizację w kanale spożywczym. Jest to widoczne szczególnie w ofercie producentów pozaglobalnych. Od lat towarzyszy nam także trend humanizacji, czyli przenikania trendów z żywienia ludzi do żywienia naszych pupili. Przykładem mogą być nasze najnowsze zdrowe przekąski bezzbożowe Super Foods z owocami, które holistycznie wspierają zdrowie psa.

Rozwija się także trend personalizacji, a w nim produkty z kategorii prozdrowotnej, jak również karmy funkcjonalne wspierające szczególne potrzeby zwierząt. oraz przekąski.

Patrząc na zmiany w całej kategorii, przewiduje się, że rynek post-covid będzie coraz bardziej spolaryzowany, w którym najszybciej rozwija się sprzedaż produktów typu premium i economy.

Następuje też zmiana w strategii sklepów małoformatowych czy tradycyjnych, które coraz chętniej poszerzają swój asortyment karm dla zwierząt w segmencie premium. Mają one coraz więcej klientów z innych formatów sklepów. W związku ze zmianą preferencji zakupowych post-covid konsumenci po prostu dużo częściej korzystają z pobliskich sklepów niż z wielkoformatowych.

Od lat zyskuje także na znaczeniu jakość. Wraz z coraz większym znaczeniem trendów związanych ze zdrowym żywieniem i ekologią, rośnie zainteresowanie naturalną żywnością̨ dla psów i kotów. Jako producenta karm, który w swoim DNA kładzie nacisk na naturalne żywienie, bardzo nas to cieszy.

W jakim stopniu na polski rynek pet food wpłynęła pandemia i wzrost popularności home office - trybu pracy, w którym dużo więcej czasu spędzamy z naszymi domowymi zwierzakami?

W ostatnim roku zdecydowanie wzrosła ilość posiadanych zwierząt, ponieważ home office stało się dla wielu osób dobrym momentem żeby wprowadzić do domu psa czy kota.

Przez to, że jesteśmy częściej w domu, mamy więcej czasu, aby zwrócić uwagę na własny sposób żywienia, a tym samym również na zdrowe żywienie zwierząt. Klienci szukają produktów wspierających ich własną immunologię, ale również odporność ich pupili. Składniki wpływające na system immunologiczny stały się poszukiwane w karmach. Producenci przyglądają się teraz ich nowym zróżnicowanym źródłom, aby ich oferta produktowa była jak najszersza.

więcej informacji:

Butchers Pet Care RSS ALERT    /    Pat Romanek RSS ALERT    /    karmy dla zwierząt RSS ALERT    /    pet food RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!