Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nie będzie sankcji za brak wdrożenia platformy ODR w polskich e-sklepach

  • Autor: OW, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-02-2016, 11:06
Zgodnie z rozporządzeniem UE od 9 lutego sklepy internetowe muszą  informować klientów o możliwości rozwiązywania sporów za pomocą platformy ODR. Jednak w Polsce brak jest jeszcze regulacji prawnych, dlatego nie będzie sankcji za brak takiej informacji.
Nie będzie sankcji za brak wdrożenia platformy ODR w polskich e-sklepach
Nie będzie sankcji za brak wdrożenia platformy ODR w polskich e-sklepach. Fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Handel transgraniczny, czyli e-handel poza granicami kraju, coraz bardziej się rozwija. W ślad za tym powstaje problem sporów między klientem a przedsiębiorcą, jeśli np. towar jest wadliwy.

Aby takie spory łatwiej i szybciej rozstrzygać, powstała platforma ODR, czyli punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów. Stanowi ona interaktywną stronę internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!