Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nowe zachowania konsumenckie to wyzwanie dla marek spożywczych

  • Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-08-2020, 15:30
Pandemia koronawirusa mocno wpłynęła na funkcjonowanie społeczeństwa, na gospodarkę oraz na nawyki i zachowania konsumenckie. Co się zmieniło i jak powinny na to reagować marki spożywcze?
Nowe zachowania konsumenckie to wyzwanie dla marek spożywczych
Nowe zachowania konsumenckie to wyzwanie dla marek spożywczych, fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Nowe zachowania konsumenckie obejmują wszystkie dziedziny życia, począwszy od tego, jak pracujemy, poprzez zakupy, skończywszy na współczesnej rozrywce. Te gwałtowne zmiany mają poważne konsekwencje dla sprzedawców, producentów i samych marek. Wiele długoterminowych zmian w zachowaniach konsumentów wciąż się kształtuje, dając firmom możliwość wypracowania w swoich organizacjach „następnej normalności” – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Rafał Krauze, CEE Strategy & Business Development Director Territory Influence.

– Postawy, zachowania i nawyki zakupowe konsumentów zmieniają się, a wiele z nowych sposobów pozostanie z nami w okresie po pandemii. Podczas zakupów klienci koncentrują się na najbardziej podstawowych potrzebach, kupują bardziej świadomie, lokalnie oraz wybierają e-commerce pokonując wszystkie dotychczasowe bariery. Aby zarządzać izolacją, konsumenci używają technologii cyfrowych do łączenia się, uczenia się i zabawy – i nadal będą to robić – dodaje ekspert.

Dalsza część artykułu (93%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!