Nowa identyfikacja wizualna to początek większych zmian w strategii komunikacji marki U Jędrusia. Operując językiem wizualnym chcemy skutecznie komunikować smak i wygodę swoich produktów oraz niedystansujący profesjonalizm w działaniach marketingowych i employer brandingowych – mówi Katarzyna Krupińska – Andrzejewska Wiceprezes Zarządu Spółki U Jędrusia.
Klient i ekologia na pierwszym miejscu
Wygląd opakowań jednoznacznie wyróżnia markę U Jędrusia na półce sklepowej. Jednocześnie stawia na prosty przekaz i transparentność pod względem jakości produktu i czystości składu. Marka również zdecydowała się na umieszczenie symbolu Nutriscore, który podsumowuje wartość odżywczą produktu.
Uwzględniając preferencje żywnościowe i styl życia, marka stworzyła 5 linii produktowych dostosowanych do potrzeb grup konsumenckich. Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej realizowane jest w myśl zrównoważonego rozwoju i dbałości o planetę. Marka rezygnuje z uszlachetnień typu lakier UV i folia błysk na owijkach. Kluczową zmianą jest pocienianie plastikowych tacek na dania gotowe. Opakowania będą systematycznie podmieniane do marca 2023 roku wraz z zejściem ze stanów magazynowych starych opakowań.
Świadomi konsumenci, zainteresowani zdrowym trybem życia i krótkim składem na etykietach z pewnością jeszcze bardziej docenią produkty garmażeryjne naszej marki, którą można spotkać w prawie wszystkich sieciach handlowych. – mówi Magdalena Nowobilska, Główny Kierownik Marketingu U Jędrusia - Naszą esencją zmiany jest motto: smaczne i gotowe dania ułatwiają codzienność, a dobry posiłek wywołuje uśmiech na twarzy.

U Jędrusia – marka przyjazna, bliska i otwarta
W aspekcie strategicznym zmiana identyfikacji wizualnej spółki U Jędrusia przeprowadzona jest na wielu poziomach. Zarówno marki korporacyjnej, sponsora i mecenasa wielu imprez o charakterze społecznym, kulturalnym i sportowym, jak i na poziomie marki konsumenckiej, gdzie odświeżone logo wyraża rozwój firmy działającej w odpowiedzialny i ekologiczny sposób.
Logo inspirowane współczesną gastronomią, zaprojektowane jest w oparciu o nowy kształt szyldu, impaktową kolorystykę i jakościową typografię. Marka zyskuje czytelność, zauważalność, jednocześnie dopasowując się do obecnych trendów projektowych i gustów estetycznych klientów.

Troska o jakość i zachowanie tradycyjnych przepisów
Marka U Jędrusia od początku swojego istnienia zwracała szczególną uwagę na jakość surowców, z których powstają gotowe dania garmażeryjne. Troska o zachowanie tradycyjnych receptur i naturalnych smaków wyrażała się m.in. w poszukiwaniu rozwiązań mających na celu skuteczne wyeliminowanie konieczności stosowania substancji konserwujących ze swoich produktów. Wszystko po to, aby na stół konsumenta trafiały najlepsze i najsmaczniejsze potrawy, przygotowane w odpowiedzialny i zrównoważony sposób. Takie wartości wpisane są głęboko w DNA marki.
U Jędrusia – ponad 40 lat tradycji
Spółka U Jędrusia rozpoczęła swoją działalność w 1979 roku jako mała, rodzinna, krakowska restauracja specjalizująca się w kuchni staropolskiej. Aktualnie, po ponad 40 latach istnienia, jest jednym z największych producentów dań gotowych chłodzonych w Polsce. W 2022 roku w trzech zakładach zlokalizowanych w Morawicy k. Krakowa i Wieliczce zatrudnionych jest ponad 1000 pracowników.
Codziennie z zakładów produkcyjnych o łącznej powierzchni 34 260 m2 wyjeżdża kilkaset palet wyrobów gotowych. Możliwości produkcyjne firmy kształtują się na poziomie 250 ton dziennie. Produkty U Jędrusia są dostępne w prawie wszystkich sieciach i dyskontach w Polsce oraz zagranicą.
Więcej informacji o firmie i jej produktach: www.u-jedrusia.pl
