Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Uwaga, millenials na horyzoncie!

  • Autor: Barbara Woźniak
  • Data: 30-03-2017, 13:19
Co czwarty z nas jest millenialsem, czyli urodził się między 1980 a 2000 rokiem. Jest to najsilniejsza siła nabywcza na świecie, która w ciągu dekady będzie stanowić ok. 75 proc. osób aktywnych zawodowo. Dla wielu firm millenialsi stali się najważniejszą grupą docelową i sporym wyzwaniem.
Uwaga, millenials na horyzoncie!

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Kim jest millenials? To ludzie przedsiębiorczy, którzy sami chcą decydować o swoim życiu. Generacja znająca "wszystkich" dzięki Facebookowi, dla której siła recenzji jest ważniejsza niż cena. Smartfon jest dla nich centrum dowodzenia. Zamiast telewizji mają internet i aby do nich dotrzeć, trzeba to zrobić właśnie za pomocą sieci. Millenials jest non-stop online. Spędza w internecie dwa razy więcej czasu niż jego rodzice i tylko 8 proc. z nich nie ma aktywnego konta w social media.

- Przedział wiekowy Millenialsów - 17-37 lat - wskazuje, iż jest to grupa bardzo różnorodna pod względem dochodów, wykształcenia, sytuacji rodzinnej czy też preferencji. Jednocześnie obejmuje ona dynamiczny okres życia, w którym zdobywane jest wykształcenie, podejmowane są decyzje dotyczące zawodu, założenia rodziny. Tym samym można oczekiwać, że preferencje, a w konsekwencji decyzje zakupowe będą zmieniać się w czasie wraz ze wzrostem do-chodów czy też np. po założeniu rodziny. Z tego punktu widzenia ciekawe wydają się strategie, w których marka/produkt towarzyszy konsumentowi wraz z ewolucją jego wzorca konsumpcji. Jednocześnie na uwagę zasługuje sposób komunikacji, w którym kluczową rolę odgrywa internet, w tym media społecznościowe - mówi Jakub Olipra, ekonomista z Crédit Agricole Bank Polska.

Dalsza część artykułu (90%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!