Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Rozwój nowych produktów będzie napędzał rynek żwyności pakowanej

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-10-2014, 12:25
Zachowanie rynku pakowanej żywności w Polsce będzie wysoko uzależnione od rozwoju nowych produktów, co pomoże przyciągnąć nowych konsumentów i zwiększy sprzedaż. Regularne wprowadzanie innowacji będzie koniecznością w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku - wynika z prognoz Euromonitor International na lata 2013-2018.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Producenci będą zapewne zwiększali wydatki na badania i rozwój (R&D), aby móc wprowadzać na rynek i oferować konsumentom coraz to nowe produkty, w tym nowe smaki, nowe formaty opakowań, nowe rodzaje produktów oraz wiecej asortymentu z segmentu zdrowej żywności.

Jednym z istotnych trendów będzie też zapewne wprowadzanie oddzielnych produktów w zależności od płci i wieku konsumentów.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!