Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

10 globalnych trendów konsumenckich

Eksperci Euromonitora wskazali 10 najważniejszych trendów konsumenckich na rynku. Zauważają wyraźną zmianę relacji pomiędzy detalistami a konsumentami. Kupujący są coraz bardziej wymagający, ale też oczekują prostych rozwiązań. Chcą też dokonywać etycznych wyborów.

10 globalnych trendów konsumenckich
fot. shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 26-07-2019, 10:33

Wszyscy jesteśmy ekspertami

Wcześniej kupujący polegali na marce lub innych źródłach informacji. Teraz firmy muszą stale wprowadzać innowacje, obniżać ceny i zaskakiwać swoją ofertą, aby zachęcić kupujących. U podstaw tego trendu znajduje się niemal przymusowa potrzeba pochłaniania i udostępniania informacji przez konsumentów cyfrowych. Ponieważ handel detaliczny w internecie stale rośnie na całym świecie, wszystkie branże będą musiały dostosować się do nowych konsumentów.

Mogę sam o siebie zadbać

Za tym trendem kryją się działania zapobiegawcze, jakie można podjąć, by uniknąć wszelkich chorób, nieszczęść i dyskomfortu bez konieczności konsultacji z profesjonalistą. Klienci korzystają więc z aplikacji i personalizowanych usług, aby stworzyć dla siebie produkt unikalny bez potrzeby angażowania się w media społecznościowe i marketing marki. Możliwość „dbania o siebie” postrzegana jest jako luksus, który pozwala ludziom być bardziej wszechstronnymi i poszerzać swoje możliwości. Projektowanie i personalizacja życia pozwala być bardziej elastycznym.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Chcę tego teraz!

Współczesny styl życia jest nastawiony na natychmiastową satysfakcję. Chcę tego teraz! - konsumenci szukają doświadczenia bez „punktów tarcia”, dzięki czemu mogą poświęcić więcej czasu na życie zawodowe lub działalność społeczną. Kluczowe znaczenie dla tego trendu ma zarządzanie danymi użytkowników i dostęp firm do tych danych.

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

trendy konsumenckie RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT    /    Euromonitor RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.132.168
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!