10 globalnych trendów konsumenckich
Eksperci Euromonitora wskazali 10 najważniejszych trendów konsumenckich na rynku. Zauważają wyraźną zmianę relacji pomiędzy detalistami a konsumentami. Kupujący są coraz bardziej wymagający, ale też oczekują prostych rozwiązań. Chcą też dokonywać etycznych wyborów.

Wszyscy jesteśmy ekspertami
Wcześniej kupujący polegali na marce lub innych źródłach informacji. Teraz firmy muszą stale wprowadzać innowacje, obniżać ceny i zaskakiwać swoją ofertą, aby zachęcić kupujących. U podstaw tego trendu znajduje się niemal przymusowa potrzeba pochłaniania i udostępniania informacji przez konsumentów cyfrowych. Ponieważ handel detaliczny w internecie stale rośnie na całym świecie, wszystkie branże będą musiały dostosować się do nowych konsumentów.
Mogę sam o siebie zadbać
Za tym trendem kryją się działania zapobiegawcze, jakie można podjąć, by uniknąć wszelkich chorób, nieszczęść i dyskomfortu bez konieczności konsultacji z profesjonalistą. Klienci korzystają więc z aplikacji i personalizowanych usług, aby stworzyć dla siebie produkt unikalny bez potrzeby angażowania się w media społecznościowe i marketing marki. Możliwość „dbania o siebie” postrzegana jest jako luksus, który pozwala ludziom być bardziej wszechstronnymi i poszerzać swoje możliwości. Projektowanie i personalizacja życia pozwala być bardziej elastycznym.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Chcę tego teraz!
Współczesny styl życia jest nastawiony na natychmiastową satysfakcję. Chcę tego teraz! - konsumenci szukają doświadczenia bez „punktów tarcia”, dzięki czemu mogą poświęcić więcej czasu na życie zawodowe lub działalność społeczną. Kluczowe znaczenie dla tego trendu ma zarządzanie danymi użytkowników i dostęp firm do tych danych.
Czytaj więcej w dlahandlu.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.