Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

100 sklepów testuje system lojalnościowy oparty na innowacyjnym mechanizmie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-04-2016, 20:55
Jedna z sieci handlowych, która na obecnym etapie prac wdrożeniowych chce zachować anonimowość, jest w trakcie testowania programu lojalnościowego opartego na innowacyjnym połączeniu systemu kasowego w sklepie, maszyny vendingowej oraz procesora płatności bezgotówkowych.
100 sklepów testuje system lojalnościowy oparty na innowacyjnym mechanizmie
100 sklepów testuje system lojalnościowy oparty na innowacyjnym mechanizmie. Fot, shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Sto sklepów jednej z sieci handlowych wdraża promocję polegającą na częstowaniu klientów darmową kawą za zakupy, opartą na kodach kreskowych oraz automatach vendingowych.

Program jest efektem współpracy trzech podmiotów: operatora maszyn vendingowych AutomatSpec, firmy Polskie ePłatności, której system umożliwia weryfikację transakcji oraz sieci handlowej, która na obecnym etapie prac wdrożeniowych pragnie zachować anonimowość.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!