Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

110 sklepów Limonka i 2060 w całej Grupie Chorten

W grudniu mija sześć lat od nawiązania współpracy między Grupą Chorten a siecią Limonka z Pomorza. Obecnie liczy ona sobie 110 sklepów, a w całej Grupie Chorten jest już łącznie 2060 placówek handlowych w całej Polsce. Dzięki tej konsolidacji polskich kupców udaje się wspólnie realizować umowy handlowe i akcje promocyjne.

110 sklepów Limonka i 2060 w całej Grupie Chorten
110 sklepów Limonka i 2060 w całej Grupie Chorten, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 02-12-2020, 13:04

– Tak długi okres współdziałania pozwolił nam na zbudowanie siatki wzajemnych połączeń, której owoce dziś zbieramy – mówi Wojciech Grzeszczak, prezes zarządu i dyrektor handlowy spółki Elita Kupców, która prowadzi sieć Limonka.

Sieć sklepów Limonka została powołana do życia z początkiem 2015 roku i wówczas tworzyło ją 18 sklepów. Kilkanaście dni wcześniej została natomiast podpisana umowa z Grupą Chorten, od tego porozumienia upływa dokładnie 6 lat.

- Cieszę się, że nasza organizacja ma możliwość współtworzenia historii Grupy Chorten oraz dołożenia swojej cegiełki w umocnieniu integracji polskich kuców. Naszą współpracę oceniam bardzo pozytywnie – mówi Wojciech Grzeszczak.

Prezes zarządu i dyrektor handlowy spółki Elia Kupców podkreśla, że najważniejszymi elementami współpracy są wzajemne zaufanie, zrozumienie i poczucie realizacji wspólnego celu, którym jest budowanie silnej i niezależnej platformy współdziałania polskich kupców.

- Grupa Chorten jest bardzo solidnym partnerem, dzięki któremu właściciele sklepów działający w ramach sieci Limonka mają dostęp do bogatego portfela umów handlowych. Nasza spółka, oprócz potencjału obrotowego, wnosi do współpracy bardzo dużą porcję doświadczenia i wiedzy na temat działalności w rynku tradycyjnym – stwierdza Wojciech Grzeszczak.

Obie spółki realizują wspólne działania operacyjne. Ściśle współpracują m.in. w zakresie promowania produktów w wydawnictwach promocyjnych w ramach tzw. modułów centralnych. W mijającym roku zrealizowano 16 aktywności z częściowo wspólnym dla wszystkich regionów asortymentem. Poza tym Grupa Chorten i sieć Limonka razem angażują się w realizację umów okołobiznesowych takich jak m.in. współpraca z Polskimi ePłatnościami czy wdrażanie paczkomatów InPostu.

W ramach sieci Limonka wśród 10 sklepów są nie tylko placówki ogólnospożywcze, ale też sklepy specjalistyczne, mięsno-wędliniarskie czy monopolowe.

- Bieżący rok, przez pandemię i ograniczenia z nią związane, był bardzo trudny w realizacji zadań i założonych celów. Mimo tego do naszej grupy dołączyło aż 25 nowych partnerów, co w mojej ocenie, jest dobrym wynikiem – stwierdza prezes zarządu i dyrektor handlowy spółki Elita Kupców.

więcej informacji:

Grupa Chorten RSS ALERT    /    Limonka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.40.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!