W pierwszym kwartale spółka oddała do użytku łącznie sześć pasaży. Do końca maja liczba 
ta wzrośnie do 10.

W czterech nowo otwieranych obiektach stopień komercjalizacji oferowanej powierzchni handlowej wynosi ponad 90 proc. - Wśród najemców dominują lokalni przedsiębiorcy. W portfelu najemców Czerwonych Torebek w Szczecinie, Tczewie, Łobzie i Sanoku silną grupę stanowią przedstawiciele branży FMCG - sklepy mięso-wędliniarskie, piekarniczo-cukiernicze, 
a także sklepy ogólnospożywcze typu convenience. Wśród najemców nie brak też reprezentantów branży odzieżowej i obuwniczej. Uzupełnienie oferty handlowej stanowią apteki, punkty gastronomiczne, sklepy ze sprzętem komputerowym, RTV i AGD, a także drogerie i kwiaciarnie. Dobór najemców do konkretnych pasaży stanowi odwzorowanie potrzeb lokalnych rynków i jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów - informuje Paweł Ciszek, dyrektor Departamentu Operacyjnego spółki.

- Wśród przyszłych klientów naszych pasaży prowadzimy badania, dzięki który poznajemy ich potrzeby. To pozwala nam trafnie wybierać najemców i osiągać sukces - dodaje.

Na koniec 2013 r. na terenie kraju będzie funkcjonowało 114 obiektów Czerwona Torebka łącznej powierzchni 74,6 tys. m kw. W 2016 roku liczba pasaży handlowych na terenie kraju osiągnie liczbę 484 o łącznej powierzchni 312,6 tys. mkw.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl