Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

115 mln zł kary dla Biedronki po skargach klientów. Sąd przyznał rację UOKiK-owi

  • Autor: AK
  • Data: 30-09-2022, 10:00
Sąd potwierdził, że spółka Jeronimo Martins Polska stosowała praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów dotyczące nieprawidłowości cenowych występujących w sklepach Biedronka i utrzymał nałożoną karę 115 mln zł.
115 mln zł kary dla Biedronki po skargach klientów. Sąd przyznał rację UOKiK-owi
Biedronka musi zapłacić 115 mln zł za nieprawidłowe oznaczanie cen w swoich sklepach/ fot. AK

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

UOKiK i sąd: 115 mln zł kary dla Biedronki

Chodzi o decyzję wydaną przez UOKiK w 2020 roku. Dotyczyła one tego, że cena w kasie okazywała się wyższa niż umieszczona na półce, lub w ogóle brak było informacji o cenie produktu. UOKiK uznał, że w ten sposób przez kilka lat Biedronka naruszała prawa konsumentów.

Prezes UOKiK, Tomasz Chróstny, nałożył w 2020 roku na właściciela sieci Biedronka - spółkę Jeronimo Martins Polska – karę w wysokości 115 milionów złotych. Teraz sąd potwierdził, że sieć faktycznie naruszała prawa konsumentów i podtrzymał decyzję UOKiK-u. Sieć będzie więc musiała zapłacić 115 mln zł.

Dalsza część artykułu (98%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!