120 tys. klientów odwiedziło Factory Warszawa Annopol
„Pierwszy tydzień od startu FACTORY Warszawa Annopol przyniósł 120 tysięcy odwiedzin, co oznacza jeden z najlepszych wyników otwarcia outletu na polskim rynku. Tak duża liczba klientów w pierwszych siedmiu dniach działania potwierdza, że decyzja o budowie drugiego centrum wyprzedażowego w stolicy, a zarazem pierwszego w prawobrzeżnej części miasta, była strzałem w dziesiątkę. Analizując warszawski rynek, na którym format outlet jest już dobrze znany od ponad 10 lat, zakładaliśmy zbliżone wartości, choć rzeczywistość okazała się lepsza od naszych oczekiwań" - powiedziała Agata Brzezińska, Country Manager firmy NEINVER Polska, zarządzającej siecią outletów FACTORY.
W FACTORY Warszawa Annopol na 19 700 m2 dzała ponad sto sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych, oraz pomieszczeń dydykowanych potrzebom klientów, niezwiązanych z zakupami.
Budowa piątego outletu FACTORY w Polsce kosztowałą 35 mln euro. Za komercjalizację FACTORY Warszawa Annopol odpowiada inwestor i zarządca obiektu, firma NEINVER Polska.
Powiązane tematy:
-
Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
-
Koniec fikcyjnych obniżek cen? Jest projekt ustawy
-
Barbora.pl z nową usługą dostawy zakupów
-
Inwestycje w najnowsze technologie w handlu są koniecznością
-
Platforma zakupowa fyrtel.market skaluje biznes
-
Żabka vs studenci z Poznania. O co chodzi w sporze o zielonego hot doga?
-
Atrium European Real Estate z nowym CEO
-
Stokrotka powiększa swoją sieć sklepów w woj. mazowieckim
-
Piwo za darmo i niższe ceny produktów na grilla w znanej sieci handlowej
-
Sklepy: Jak zmieniło się zachowanie polskiego konsumenta?
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
komentarze (0)