20 lat nowoczesnego handlu w Polsce. Nie wszystko co jest trendy to wielki biznes - relacja
- Autor: dlahandlu.pl
- Data: 09-11-2015, 20:17

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Zdaniem Agnieszki Gosiewskiej, dyrektora ds. kluczowych klientów w firmie Nielsen, handel detaliczny w Polsce rozwija się powoli. - Konsument kształtuje rynek, a handel spełnia jego potrzeby. Sposób życia będzie kształtował biznes, a technologia przyspieszy zmiany – mówiła ekspertka Nielsena.
Gosiewska wskazała trendy, które będą miały największy wpływ na handel detaliczny w Polsce. - Pierwszy trend jest związany ze zdrowiem i samopoczuciem (wellness). Drugi z internetem rzeczy, trzeci natomiast to tzw. hyperlocal, personalizacja oferty – bierze się z potrzeb rynku, a nie konsumenta. Klucz do sukcesu leży na przecięciu świata rzeczywistego z wirtualnym – uważa panelistka.
komentarze (0)